Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

a bad day to live on..!

hari ini aku sekali lagi terlajak..aku bangun lambat sangat..padahal aku ade 'job interview'hari ini..so..aku dengan tergesa-gesa mandi,then bergegas ke rumah syamil..mula-mula aku dah ready untuk bertanya..tapi setelah sampai,aku suruh syamil pula.aku hilang confidence untuk menanyakan kepada receptionist itu..

setelah itu,aku dan syamil pergi ke giant taman connaught..di situ,satu lagi kehampaan telah terjadi..kami telah dihampakan dengan pelbagai alasan pukimak,yang paling aku bengang..dia suruh tulis borang and dia kata nanti dia call..and akhirnya aku terpaksa lahh menunggu macam menunggu kucing tumbuh tanduk..memang sial betul orang-orang tu semua..aku FUCK diorang semua..

lepas satu hari yang memenatkan tubuh ku itu,aku lepak dengan 3 dari ahli publikan di taman midah...nak kata lepak,tak la jugak,nak kata exercise pun tak jugak..sebabnya kitorang banyak habiskan masa dengan ber-GOSSIP...memang banyak la yang kitorang dapat kongsi hari ni..lepas tu kitorang pergi green apple,untuk bermain game...kitorang main game moto gp..banyak la jugak yang aku menang..tapi semua itu masih tak dapat puaskan hati aku atas apa yang berlaku pada awal pagi tadi...

lepas main game,balik la..aku bonceng si apis ni,dia bawak memang laju,tapi dia takut nak jatuhkan badan dia untuk ambik corner yang lawa..last2,iwan yang menang race itu..kitorang lepak bus stop jap,tenang2 kan fikiran..dengar kisah si iwan..sampai lah ke maghrib..balik!

kat rumah,aku kena marah pulak,pasal tak basuh daging korban hari tu...mana tak nya,aku dah tolong ambil kan,tak kan aku yang kena basuh kan jugak..ini dah lebih..last2,aku biar je bapak aku buat sendiri..haaa padan muka kau..baru puas hati aku..

malam sikit aku message lah dengan dia,tapi hari ni memang macam nak gaduh je..tak tahu kenapa..adik aku pulak,masih simpan perasaan suka kat ex dia,masa aku text ing dengan awek dia,dia baca then terus cakap dia rindu kat wx dia tuu..eeeee tolong lahh,ko yang buat silap..ko pulak yang rindu...tapi kesian jugak aku tengok dia...sampai hari2 stress..aduyaii

so hari ni memang macam cibai..aku pun tak tahu kenapa...rasa nak marah je hari ni..nasib baik x ada siapa yang buat taik kat aku hari ni..kalau tak..memang pecah muka dia aku tumbok..!dah arh..malas nak mencarut panjang2..bye

No comments: