Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

nyiat ying song..matekaji...semar ngi sengg..!!

haha..

pelik sungguh tajuk hari ni..
ayat itu adalah petikan dari cerita p.ramlee..

sje je nak imbau kenangan lalu..best ape..

so,cerita hari ni start dgn lg sekali aku dikejutkan oleh suara yang sumbang..
mana tak nya,sedang aku khusyuk titow,mse tu dlm pkol 7.30,
adee satu panggilan sumbang dari pendatang haram rumah sebelah..
aku pun apa laga,sound tepek la sama itu mat indon..
mcm ni aku sound"woi barua,ko boleh senyap tak??aku panggil imigresen karang baru kau taw..!"..
haha..memang tepek la aku sound die tadi..

sebelah petang nya,aku pergi record lagu dgn band aku..
memang syookk abis woo..
aku main gitar macam tak pernah jumpe gitar..
haha..tapi aku bantai semua lgu macam lagu dragonforce tu beebb..

so kepada pendengar kami,esok kami akan letak di myspace lagu itu..
so,sabar je..lagu2 kami akan meletup di telinga anda semuaaaa..!!

ok,aku sbenar nye tak nak mncarut panjang2 lagi..
so..
bye-bye..

No comments: