Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

hahahari ni boring laahh..

DI KEHENINGAN PAGI..
aku terbangun oleh kerana satu message dari dia pada pukul 8.37 pagi..
memang aku penat,tapi..kerana dia,tak payah tidur pun tak mengapa..
agak lama lah juga kami berchatting,sampai suatu ketika,tiba-tiba sampai satu message dari emi..ajak lepak(kacau je)..tapi aku tidak lupa kawan walaupun dia lagi penting...so aku pun pergi la ke tempat hangout kami..iaitu bus stop...haha

SAAT-SAAT BERSAMA..
apa laga,sesi bergossip pun bermula..mula dengan iwan,dia masih lagi bengang..tak tahu sebab apa..apiz pulak sibuk menyalin nombor telefon dari handphone emi..emi pulak asyik bercerita tak henti-henti..(kalah mak joyah jiran dia bercerita)..hehe..aku pulak layan je la diorang semua.si wan dengan emi pulak tak habis-habis bergaduh pasal siapa yang betul..and yang jadi mangsa nya..aku la..siapa lagi..aku lah yang terpaksa meleraikan perbalahan mereka...and then wan pun belah coz nak pergi makan dengan raja di Qbistro..masyuk la katakan...haha

PABILA MENTARI MEMANCAR TEPAT DI KEPALA..
tinggal daku,emi dengan apiz yang still x habis-habis menyalin nombor..kami semua sempat la mengutuk,memuji,mencarut,bla,bla,bla...sampai x sedar yang masa dh berlalu dengan pantas..perut ku pula dah mula menyanyi lagu jeffrydin..aku tengok beg duit,cuma ada 40 sen,aku pun suruh la apizz dengan emi belikan aku ice-cream perisa horlicks...perghhh..how liaou bebeh..panas-panas makan ice-cream..

SAAT MENTARI MULA MENYEPI..
akmal datang mengacau..actually bukan mengacau,dia datang ajak main game kat rumah dia..so,aku pun bergegas naik motor mat rempit si kamal tuhh..dia bawak macam tak pernah bawak motor..bumper pun dia redah..sampai sakit bontot aku...sampai rumah akmal,tak da siapa pun main game,yang ade,semua hisap rokok..bengang je aku..then kitorang blah pergi rumah apiz coz nak tampal sticker kat guitar emi..masa kat rumah apiz,wan ngan raja ada,so pakatan sulit pun terjalin..apa laga..membahan la kerja kitaorang..mangsa hari ini:emir & raja..aku dibahan oleh emi kerana gitar ku tiada sticker..hek elleh..aku tak mau tampal ape-ape kat bini aku tu..biar die suci je...si raja pulak kne bahan coz esok kan raya..so..kitorang bahan die berkenaan unta kena sembelih..haha,memang happening la kat rumah apiz tadi..

MENTARI PERGI,SANG BULAN DATANG MENYERI..
aku pun pulanglah ke rumah..1st thing aku buat,check credit..haaa..!tinggal 2 sen..aduihh,tak dapat nak msg dia malam nie..so,tanpa membuang masa,aku pun buat taik mata..haha,aku tidur sampai pukul 11.30..so..stakat ini la penceritaan dalam blog ku pada kali ini..haha chow dulu..!

No comments: