Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

f@$* you.!

hahaha..
hari ni punya story memang tak boleh blah..

aku bangon2 je dpt msg dari kak bibah berbunyi begini..
"wey korang,jamuan kelas kita jatuh pada tanggal 5 disember depan.."

terkejut aku dibuatnya..sedang aku baeek punya lalok..dikejutkan dengan message durjana

lepas tu emi pulak hantar message,wey aku dh kematu dok kat umah ni,xnk lepak ke?

aku pun terus siap and bergegas ke rumah emi..
sampai je,aku ajak raja lepak,biasalah raja..asal lepak je..dekat green apple..
haiisshh pokai aku di buatnye..

tp best ar jugak,coz dapat bantai diorang dlm game moto gp..haha
siap je g.a,wan pulak lapar..terpaksa la hadap makanan dia..
aku tahan je,padahal perut aku dah berkeroncong lagu mas idayu dah..

hahaha..memang tak boleh tahan siott.!

then we all hang out dkt bus stop depan flat kuning..
apa laga..kalau dh gather arround cam tuhh,gossip la..
tapi sayang syamil xde..ape hal entah dia tu..

tp masa aku lepak td,aku dapat bawak motor tzm wan..best woo.
bawak motor clutch..mcm valentino rossi tu aku bwk tadi..haha

then aku pon balik..
sampai je rumah,aku di suruh pulak pergi kedai.
pukimak betul..
aku tengah penat-penat,dia suruh pulak beli nasi kat kedai..

nasib baik aku lapar,aku pergi la mencacai kat kedai tu..

tp moral of the story,esok..
adalah hari yang terindah bagi aku dan band-band ku..

kerana..esok kami nak buat recording..yeayh..!

so,to our listeners out there,wait for our songs..!
coz our songs will blow your ass off..haha

No comments: