Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

suck..boring gila la hari ini..

hari ini dengan perasaan tak malu nya aku mengaku aku tak pergi sembahyang raya..ini kerana,aku terlajak sampai pukul 10.30...haiyaa..dah lah bangun lambat,kena pergi ambil daging qorban kat surau pulak tuhhh..!perghh..malu siott..!tapi tak kan nak argue pulak dengan mama aku..so aku terus la start motor buruk aku..then pergi surau tengok lembu..haha..disebabkan baunya terlampau busuk macam bau badan 'ghana',lepas dapat daging je aku terus chow dari situ..

sampai je rumah,aku terus angkat guitar biru FANNDEC tu untuk mengelap nya..haha..dah jadi daily routin untuk membersihkan guitar tuhh..then,mama aku pulak suruh pergi sembahyang jumaat..disebabkan terlalu malas..aku skip lagi..haaiisshh..ape nak jadi la kat aku ni..dalam pukul 3.00 camtuhh,aku sambung balik lap guitar aku..sambil2 tu aku sempat pose depan cermin..haha..tapi tak lama kemudian,sedara-mara aku datang...terpaksa la aku melayan kerenah anak-anak mereka..fuhh..macam raksaksa..nakal macam setann.!nasib baik diorang singgah sekejap je..

then aku pergi rumah nenek aku,tujuan nya untuk beraya,tapi..yang aku nampak kat situ cuma family aku je...where's the other relatives??20 minit je lepak,aku dah start rindu kat kawan-kawan and dia..."ke mana korang pergi?asal tak message aku?"...aku pun belah dari rumah nenek aku yang macam neraka bisu tu..aku pun mundar-mandir cari hala tuju yang akan membuatkan aku happy..tapi,sampai maghrib pun aku masih tak jumpe..

pukul 7.00,aku balik rumah..lap guitar..lagi.!lepas lap guitar,aku mengelamun tengok hujan,aku suka tengok hujan cause ianya mengingatkan aku pada someone...lama la jugak aku mengelamun..dalam sejam..then,sebab dah terlalu boring,aku ambil keputusan untuk tidur..
bla,bla,bla..bangun balik pukul 11.00..and..still tak ada apa2 yang menarik...WTF...

so..aku pun tengok lah tv..sampai pukul 12.00..then baru aku online and baru lah aku dapat update blog..so..sampai sini lah cerita boring aku..adios amigos muchachos..!

No comments: