Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

kinda worst day of the year..

first thing when i woke up is i want to make my life happier today..
but i cant..

cause my heart is stuck up with..

a rubik of love..eh silap,tu lyric lagu rubik.

sambung semula,aku pergi la maen bola dengan kengkawan kat pdg futsal.
masa tengah bermain,aku memang semangat sikit..

sedang aku menggelecek bola,tiba-tiba...

kaki ku di sepak dan aku terjatuh sehingga kan kaki ku luka...

hisshh...sakit laa..

dah la dua-dua belah sekali luka..aku nak je lempang muka budak tu..
tapi aku fikir dia kawan je and adat la kena tackle..

so aku let him go..

balik tu aku teros maen gitar jap and then terus masok tidor..
tak mandi tak sapu ubat..
abis tu penat sangat...nak buat mcm mne..

masa tengah tidur tu,tiba-tiba..
ada satu suara yang sumbang bersuara.
aku tengah sedap-sedap tidur dia pulak kacau..
aku pun bukak mata,and aku ternampak mak cik aku rupanya..

haaiishh,terbatal lagi hasrat nak mengamuk.

suddenly,yan balik..
muke dia agak tegang,tp sebab bapak aku ada di rumah,dia tak la tunjuk kn emosi dia sangat..
then,aku suruh dia drop aku kat cybar cafe...
dlm perjalanan,dia tiba-tiba cakap...
emir aku gaduh ngan samira..aku cakap psl ape?
yan cakap,aku comment ngn pompuan laen,then samira mrh..
dia cakap kat aku dengan nada yang sedih dan pilu..

haaissh..dlm gangster-gangster yan tu..ade jgak perasaan sedih..
aku pon tolong la hantar kt myspace mood aku mengatakan yang yan mintak maaf..

tapi..akhirnya ada juga satu yang gembira dalam cerita hari ni..

aku dapat la jgak comment ngan fika fikau..haha

so..thats all for today folks..till we meet again..sucker..!haha

No comments: