Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

akhirnya..!

blog aku sudah colourfull!!!
haha..!aku sudah berjaya memahami konsep blogging..!


so cerita hari ni dimulakan dengan bismillah,dan disudahi dengan alhamdulillah..
eh,itu bukan lagu ke??haha
berbalik kepada perkara tadi,pagi2 lagi aku dah dapat message dari hafiz yang mengatakan trailer untuk memperkenalkan band PUBLIK DESTRUKTION sudah 100% siap...dan for your information,message tu dihantar pada pukul 4.38 pagi..

sebelum aku sempat membaca lagi satu message,emi pulak hantar kat aku message cakap,wey ko datang rumah aku bawak GITAR[FANNDEC FT-370]...haha,saje je nak promote gitar aku..

and then,bila aku sampai rumah dia,dia cakap dia kat bus stop pulak..perghh!!!rase nak pecahkan je muka dia..mana tak nye,wat penat aku naek tingkat tujuh flat sri kota tu..last2 kne turun guna tangga je,pasal lift rumah dia rosak..

sampai je kat bus stop,apiz ngan emi dah sampai..diorang tengah bisik2 ape entah..aku peduli ape same diorang punya secret..aku punya secret LAGIIII besar dari korang...haha
lepas tu kitorang pun pergi la ke car wash depan sekolah..untuk membasuh motor capuk si hafiz ni..sementara motor dia dibasuh,kitorang makan kat gerai tu..apa laga..gossip pun bermula..haha
akhirnya aku dapat tahu apa yang dibisikkan diorang...diorang bisik pasal @%#...haha

so,selepas membasuh motor,kiorang singgah la kat rumah bujang si hafiz ni untuk lihat trailer kami,and untuk merepair guitar aku..kesian guitar aku...tali dia putus..maklumlah,aku goreng ganas sangat...sampai putus..
so...lame la jugak kite lepak kat rumah dia..bla-bla-bla..

lepas tu wan pulak muncul..lepak balik kat bus stop...untung la wan,pergi satu jumpa satu..hehe,jambu la katekan...kitorang ni sebenarnye memang tak bley dok diam..asal jumpe je nak ber-GOSSIP...HAHA,dah macam gossip girl la pulak..

tapi cerita ni berakhir selepas kami jumpa syamil di rumah nya and selepas tu raja pula di bus stop..balik..malas nak cerita time ni..coz tak de cerita yang best..hahaha

so..inilah penamat nya..tammat

No comments: