Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

memo to bullshitters..!

hari ni memang ade kenangan sedih and best..think so..

kerana hari ni di mulakan dengan satu kejadian menyakitkan hati and also bontot aku sendiri..
pukul 11.00 =pergi rumah someone untuk menjemput dia,sampai situ pula kena mencanguk depan rumah dia selama hampir setengah jam..

pukul 11.45 =sampai ke port meeting,kena marah cos lambat 45 minit..padahal bukan salah aku pun..aku dh siap awal dah..siap ade niat baik untuk jemput orang..tapi,kne marah jugak..

pukul 12.15 =tiga bikers publikan datang,tapi satu pulak wat muke touching kerana di ejek..haiissh dah besar pun main ejek2..last2 sorang dari bikers tu pown balik,kerana merajuk..

pukul 12.25 =sorang lg ahli pd sampai..terus naik green apple,menghabiskan duit nya..haha

pukul 12.50 =sesi lakonan pun bermula..banyak kali buat baru berjaya..last2,guna idea aku jgak..haaiissh..

pukul 03.00 =sesi tamat..semua berpecah..tiga rider publikan and satu penumpang pown blah..tinggal la aku ngan raje..

pukul 04.00 =aku balik..sampai rumah kunci plak takde..babiii betoll..!terpaksa la aku berjalan2 cari mak aku..dh macam mat indon dh aku petang tadi..

pukul 04.50 =baru aku dapat kunci...memang hell la hari ni..tapi setelah aku masuk rumah,aku jumpe heaven aku..iaitu katil aku..haha..aku pon terus tido sampai pukul 8.30..

pukul 8.30 =bangun je..perut aku dah keluar lagu dangdut..lapar la..aku cepat2 order nasi goreng kat mama aku..dengan segera mama aku beli..

pukul 9.45 =aku main game sampai pukul 12...haha..memang gila..


so itu la cerita bullshit hari ni..so,to readers..kalau terasa..pandai2 la pujuk diri sendiri..

bubbye..!

No comments: