Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

al kisaaah..

al kisah maka tersebut lah kisaah..hai dah macam cerita p.ramlee la pulakk.!

hari ni sekali lagi publik destruktion terpaksa kuburkan hasrat mereka untuk merekod kan lagu meraka..dan itu semua hanya kerana kekurangan rm1.50...memang sengal..!

tapi,dalam pada itu..kami tetap meneruskan aktiviti kami dengan ber-GOSSIP..haha
kitorang kalau dah dapat gossip,cerita nenek kitorang pun kitorang luahkan..sampai tak sedar masa banyak terbuang..mana tak nya,gossip dari pukul 2 sampai pukul 6..kalah mak cik bedah sebelah rumah aku bergossip..haha

hari juga telah berlaku nya satu benda yang boleh dikatakan sedih lah jugak..
kerana..
pagi tadi,masa aku menjemput raja,aku lalu lah blok 96 flat sri kota..aku terserempak dengan seorang nihh,tp dia semacam dah tak kenal aku dah..aku tahu la apa kesalahan aku,tapi kau tak boleh lah nak menentukan hidup aku pulakk..!bak kata apiss.."tak dapat arr jack"..haha

tapi cerita hari ni aku habiskan dengan satu kejayaan dari pihak aku dengan suhaimi,kerana telah berjaya menyiapkan lagu syamil..so to syamil,lepas ni jamming lagu kau lah pulak bro..!

ok la geng..sampai sini je aku dpt mencarut.adiosa amigos..!

No comments: