Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

5 things that my dream girl should have..

kalau aku suka kepada gadis itu..

aku akan cakap terus kepada nya..

aku x akan main kayu tiga di belakang nya..

so..gadis itu pon harus begitu pada aku..

and this is the things that my dream girl should have..

1:kejujuran,die mesti jujur pasal everything

2:sama seperti ku,maksud ku,pemikiran nya..

3:of coz semua lelaki nak bnde ni..gadis tu mesti la chantekk.!

4:she can accept me as well as i can accept her..

5:dia tak takot nk share her problem with me..

so..kalau ada la perempuan macam niyh..

please ask for my number as soon as possible..haha

No comments: