Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

penat gila babi siott..!

setelah 2 hari bekerja,akhirnya baru lah aku dapat update blog rocker ku ini.haha.
tapi apakan daya,nak online selalu memang tak dapat lah jack,coz pepagi dah kena kerja...penat nya,tuhan je yang tahu...dh lah duduk mencanguk je tunggu customer..customer pulak asyik pilih jenama lain je...pukimak korang la..ade ke patut..?tapi dlm kerja2 ni,boleh pulak si dia text aku..aku pun apa laga,kerja entah ke mana,customer entah ke mana.asyik melayan si dia.but unfortunately,we only text for a few minutes..its because her credit is low...so,aku pun stop la..

balik pulak,apiz punya motor kena dajal dengan wan & emi...tengah2 jalan,tiba2 mati..nasib baik aku ada untuk menyelamatkan dia..haha..diorang pergi tutup suis minyak..kesian si apiz,tersangkut tepi jalan..tunggu punya tunggu,bapak aku sampai..memang macam kura2 la dia bawak,kalau aku berak,dah 2 kali ulang-alik...baru dia sampai..

lepas dia dah ambik,dia bawak aku pergi kedai elektronik..nak ambik machine basuh baru..haha,semalam mak aku beli..bapak best...lepas ni tak payah pakai mesin basuh buruk yang dah berkarat macam rambut emi tu,haha...

tapi kisah semalam lagi best,aku n segelintir publikan pergi jamming....aku tempah studio pukul 11,dapat masuk pukul 12.30...haha..memang gila la..kitorang main macam orang mabuk,coz semalam penat baru balik kerja...aku lah yang paling happy semalam,coz dapat buat guitar baru aku tu menjerit..haha,best gila ada guitar sendiri ni beb..dah la ada tremolo...memang rocker habis la aku malam tadi..

dah-dah..nak tau lebih2 pulak.aku dah tak larat nak cerita panjang....penat kerja tak hilang lagi..ok la kawan2 semua..jumpa lagi lain kali..bye-bye..!(dah macam cerita A.L.O.N.G daaa)haha

No comments: