Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

sibuk-sibuk-sibuk..!!

aku rasa dalam dua tiga hari ni aku xdapat lah nak online selalu..
penat kerja fulltime..sebab si emi cuti kahwin..eh silap,akak dia yang kahwin..so aku terpaksa lah mengalah..tapi yang best nya aku dapat pekena [s] kat downtown...perghh best gila baii...perisa grape dengan strawberry...memang tangkap leleh la malam tu..

tapi aku xdapat nak ingat semuanya..sebab aku terlalu syok dengan kejadian yang berlaku di sekeliling...tapi aku merasakan yang ada something that confusing me..that is,do i want to cheat her or not?after a whole day thinking...i finally chose a perfect,complete and solid answer..that is..

i want to stay with her..i felt that i cant live without..i hope she feels the same way too..i'd rather die than cheat on her..sebab ade minah ni try nak suruh aku kenal dia lebih2 plak..tak hingin aku..ade ke patut die suruh aku call die tengah2 malam..buang karen la lu ni minah..baek gua call awek gua sendiri dari gua call lu..k larh,gua chow dlu..adios..!

No comments: