Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

lesson for the asshole.!

this message is brought to you by artieefact.

FUCK YOU...!!!

aku hantar message ni kepada sesiapa yang telah buat aku dimarahi oleh ayahku free-free je..mana tak nya,patutnya aku cuti hari ni,tetapi kena kerja sebab ada 'barua haste' seekor ni cakap ada visitor nak datang..then atas sebab tu kita semua tak boleh cuti...

padahal,semasa bekerja tadi..aku tak nampak satu visitor pun..pukimak hang..!aku dah kena kencing dengan si gampang tu..dah lah tak masuk kerja hari ni..and semua silap tu aku terpaksa tanggung dengan dimarahi oleh ayah aku..memang tak sedap lah nak dengar,tapi apakan daya..tak kan nak penumbuk pulak muka ayah sendiri??haiih..aku harap si chibaii tu tak lah buat lagi..

mana tak nya,aku kesian kat si apiz tu hah..terpaksa bekerja seorang..kemas tempat si chibaii tu..pergghh..memang rajin lah si apiz ni..tapi satu je silap dia..dia ni kedekut sikit(haji bakhill)..aku nak tumpang motor dia,pun kena isikan minyak dia..aduyai..pokai aku..

dahla korang,aku nak main comment dengan seseorang ni..so..belah dulu..

No comments: