Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

i hate today..!

apa yang berlaku hari ni memang membuatkan aku rasa nak menumbuk muka seseorang..!cerita dimulakan dengan pagi ni,aku bangun tidur,dahlah bangun lambat..boleh pula bapak aku membebel pasal motor..memang bangsat!!!lepas aku siap-siap nak pergi kerja,macam biasa lah,dia(bapak aku)nak ikut aku sampai tesco tuhh.!setibanya di tesco,aku memang sampai awal,tapi...setelah dibebel...aku masuk lah kerja lewat..babi betul..!

masa kerja,aku memang lah lambat,tapi tak lah lambat mana,aku sampai je tempat kerja,aku nampak baju sekolah yang aku jaga bersepah-sepah..!pukimak punya client..!so,aku pun start la lipat baju yang telah disepahkan itu...semasa tengah lepak-lepak dengan iwan,ada satu mamat ni datang kepada aku,katanya nak tukar baju,tapi lepas dia ambil baju tu,dia cakap macam ni,"dah breakfast ke belum,sekarang ni lunch lah you..!",aku pun apa lagi..."eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"rupa-rupanya gayboy!!dah lah sentuh-sentuh aku,lepas tu cakap dah makan ke belum..WHAT THE FUCK...!then aku dengan iwan pun pergi lah rehat..sempat la kita orang bakar ozon jap...si iwan ni chibaii sikit,lepas kejadian gayboy tu,die terus bahan aku "gayboy"...aku pun panas lah..mana tak nya,sampai tempat kerja pun dia masih bahan aku lagi...so,aku decide untuk membuktikan pada si iwan yang aku ni tidak suka pada lelaki...aku pun call la si dia,mula-mula dia macam nak cakap yang dia sayang aku,but in the end,dia cakap tak nak!!oh tuhan,aku sungguh sedih lepas dia tak nak cakap yang dia sayang aku.aku pun redha je la,aku faham dia,tapi kenapa??apa yang membuatkan dia ingin berahsia??hmm...aku pun teruskan lah bekerja,tapi dalam keadaan yang sedih dan dalam kemurungan,nasib baik si emi ni baik,dia lah yang cuba mententeramkan aku,dan menghiburkan hati aku...thanks ya bro..!

setelah 8 jam bekerja,aku pun balik,start je motor TZM aku tu,main press-press minyak,then terus memecut sebab nak lupakan kisah tadi..memang sedih ouh kalau nak difikirkan,ye lah,aku hanya nak membuktikan yang aku ni tak gay,tapi si dia tak nak back up aku..so terpaksa lah menerima ejekan gay tu sampai sekarang...fyi,IM NOT A GAY PERSON,I LOVE HER,I LOVE WOMAN..!bye..!!!!!

No comments: