Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

whoaa..!!no wonderGIRLS lah..

hahaha..eh silap lagi,assalamualaikum semua..selamat datang ke rancangan kutuk-mengutuk bersama abang emir..eeuuhh..geli je kott!!ok2,start cerita.kali ni aku nampak semua orang mahu hantam sama budak2 form 1-2..aku memang bangkang sama sekali kalau korang tak buat macam tuhh..hahahaha..suspense kan?memang budak2 kecik ni harus di hentam..lagi2 dengan kisah aku..whoaa..lu olang silap la..gua emir la tailo..lu bikin panas sama gua,gua kasi habis sama lu la..memang gua tulis ini blog.tapi tak semestinya gua macam aqua(pondan)..lu olang kena jaga baik sama gua..ok2,sambung balik..cerita ni dah makin hangat dah..sebab aku tengok,bukan tengok lah,aku sendiri lalui perasaan itu kott..bila aku lalu sebelah kelas-kelas form 1-2..mesti ada je yang panggil la..mintak salam la..itu la ini la..weyy!!dengar atau baca ini elok-elok,korang tu kecik lagi,cuba sedar diri sikit..korang rasa korang dah cukup besar ke?kalau ye,jom berhadap dengan aku..eh kalau kau besar big show pun kau fikir aku cuak ke?eh lu silap la..kalau lu ada cable besar..gua ada lagi besar..tak percaya?jom try sparing?nak?..hahahaha..yang perempuan tergedik2..yang laki2 bajet2..haihh..aku rasa korang ni macam tak nak hidup muda lama-lama je..aku yang dah besar ni pun nak ulang balik jadi budak kecik..korang pulak dah tak sabar2 nak besar..hey kalau batang dengan buah baru besar sikit..jangan kau cakap kat aku yang kau dah besar lahh..yang penting otak ni beb!!kalau takde otak,tu yang jadi macam korang tuhh..fuhh dah la,penat aku mencarut..sekian..selamat berubah..hahahahahahaa..!!

No comments: