Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

ni lagi satu cerita..!!

cerita ini memang serupa gampang lah..ada ke patut pompuan tu cakap aku ni tipu dia and sebagai nya..weyhh buto la weyhh..takde kerja aku nak menipu pompuan ni..sampai ada lelaki call aku cakap nak settle baik2..memang lah boleh..tapi masalah nya masa dia cakap nak settle elok-elok tu..dia boleh pakai ayat pressure plak..alamak..lu silap la bangsat..!!ni emir la..memang lu kena la esok..perangai macam pukimak..ko yang sangap lebih-lebih..ko boleh cakap aku pulak penipu lah..cakap ko perampas la..buto mak kau lahhh..!!wey ini emir arif la..siapa yang tak kenal aku?kalau aku buat hal..dah tentu satu sekolah tau lah babi..!!ini aku buat benda yang betul..aku dah pun mintak maaf kat kau..bukan pasal aku bersalah..tapi pasal aku tak boleh terima cinta kau..kau masih kecik lagi..so..ko fikirlah sikit ..aku takde masa lah nak buat cerita pasal kau..kau bukan nya sapa2 pun dalam hidup aku..dah lah kalau perangai babi tu memang bai lah jugak..chow..!!

No comments: