Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

cerita kali ni..

haihh..pejam celik pejam celik dah masuk bulan jun..nak kata lama,memang tak lah..memang sekejap sangat..tapi apa boleh buat..dah memang tuhan buat sehari hanya ada 24 jam..seminggu 7 hari..sebulan 30 hari..bla,bla,bla..ini baru lepas habis mid-year exam..keputusan periksa nakmkata teruk tu tak lah..tapi subject yang aku fail tu masih fail..aku tak tau macam mana nak ubah..aku study bagai nak gila pun hasil dia masih macam tuu jugak..haihh..

tadi masa kat sekolah,aku dapat paper sejarah & english..paper sejarah aku sama dengan syamil..iaitu 48(markah lelaki paling tinggi dalam kelas)..bangga lah jugak..tapi english??aku dapat b+ je..aku kira no.3 la..syamil paling tinggi,ke-2 nabila hanis..FUCK betul arh..padahal aku buat betul2 doe..ni semua pasal aku tinggalkan novel..aku dah ingat dah jalan cerita,tapi nama watak2 dalam cerita tu pulak aku lupa..haihh..memang aku tinggal kan je lahh..pasal benda tu,aku kekurangan 13 ke berapa entah markah dari syamil..memang cibai bin lahanat la..

esok,hari baru..aku tak tau nak buat apa..diorang semua(publikan)nak pergi maluri..aku ni?nak ajak sara dating?..tu pun kalau dia sudi la..coz sekarang ni,dia asyik busy je..kesian jugak aku tengok dia...tapi biarkan lah..mama mertua aku tu garang sangat..bagi lah chance sikit kat dia..aku nak jugak belanja dia makan..nak jugak belanja dia tengok wayang..nak jugak belanja dia shopping kat KL macam balak2  buat..tapi apakan daya..dia tu anak dara orang..memang la mama mertua aku patut risau kan anak dara dia..tapi aku memang orang yang baik lah..aku tak romen anak orang..aku ni masih waras..pegang tangan pun tak berani..ini kan romen anak orang??silap besar lahh beb..ok lah geng..aku dah nak kena tidur ni..mama aku pulak mengamuk..selamat malam semua..salam.

No comments: