Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

oh tuhan..tolong lah tenangkan diri ku ini..

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..YA ALLAH..AMPUNI LAH DOSA AKU,AMPUNI LAH DOSA KEDUA IBU BAPA KU..AMPUNI LAH DOSA ADIK BERADIK KU..JANGAN LAH KAU DUGA KAMI SEKELUARGA SEBEGINI SEKALI YA ALLAH..SEMOGA KAU RAHMATI DAN KABUL KAN DOA HAMBA MU INI YA ALLAH..AMIN

kepada pembaca2 semua..aku sedang mengalami krisis dalam keluarga aku..jadi aku harap korang tak ambik hati or memberi pandangan yang negatif berkenaan perkara ini..aku dah tiada siapa lagi nak mengadu..aku dan adik ku tersepit dan tersiksa memikirkan tentang masalah ini..aku bukannya nak jual cerita or canang masalah aku kat korang..tapi ini blog aku..aku nak luahkan nya di sini..

masalah ni puncanya dari @#%$^^&@..dan disebabkan itu,timbul lah hal2 yang tak sepatutnya berlaku..tuhan tu nak tunjukkan kat aku dan adik beradik ku yang takdir dan liku-liku kehidupan susah memang begini..aku ini orang susah,tidak terlalu kaya dan tidaklah juga terlalu daif..tapi,masalah ni memang datang apabila kita sebagai manusia stress.iaitu berkenaan duit..tapi setelah diputar-belitkan cerita..timbul pula perkara lain..aku dah tak tahan..aku boleh habiskan masa dengan bersendirian di lorong-lorong gelap untuk menenangkan hatiku yang parah ini..dan aku jugak nak mintak maaf pada maisarah kalau i tak text you hari ni..i memang takda mood nak bermesra macam biasa..masalah ni dah menyelubungi kepala otak aku..dan kalau nak diikutkan,aku rela mati dari menghadapi perkara2 sebegini..dah lah aku nak spm,adik aku pulak nak pmr..boleh pulak masalah sebegini rupa datang menimpa diriku..cerita panjang pun tak guna kalau tiada jalan penyelesaian nya..ok lah korang,aku nak pergi lepas kan stress sebentar..salam

1 comment:

wan said...

hey emir,
sabar je la.hidup ni mmg ssh.kuatkn diri.ak pn pnah jgk ssh hati mcm ni.
jgn t'lalu fkrkan masalah.just having fun:)
oh,psal nak amik SPM tuh.good luck yeah!!taon ni i amk PMR:)