Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

kalau lah aku ni kaya..

kalau lah aku ni kaya,aku dah repair motor aku..bukan setakat repair je,malah aku dah customize dah motor aku jadi lawa..aku memang dah tak penting kan semua bnda dah sekarang ni,aku hanya pentingkan motor tzm karat aku tuhh..dah berbulan-bulan dah dia berbogel macam tuhh..sekarang ni,aku dengan adik aku tengah usahakan untuk mengumpul duit untuk baiki motor kesayangn kami itu..kalau duit dah mencukupi..kami(aku & yan)nak bikin motor aku jadi mcm ni..

tapi tu pun kalau aku dengan yan dah ada duit sampai rm300..pastu barulah motor aku boleh jadi mcm ni..aku dah naik bosan dah dengan pertanyaan "bila kau nak pasang body motor kau ni pin?"..aku just jawab"entahla..aku tunggu duit bapak aku.." then diorang sekarang ni dah macam tak hiraukan aku je..ye lah,aku tau la aku pakai motor buruk,dengan rangka takda..dengan body pecah2..aku faham..aku orang susah..tapi bila aku dah ada duit untuk repair nanti..korang jangan lah harap nak naik motor aku tu yea..!!!ini janji aku..aku cakap jangan,jangan..

sekarang ni aku nak cerita pasal life aku plak..kebelakangan ni aku selalu moody..ada 2 sebab..satu sebab @^&#$$..then satu lagi pasal %#$%^...aku malas nak share kat sini..aku takut orang lable aku nak cari publisiti murahan..nak dapatkan simpati dari pembaca2..padahal ni memang halaman untuk meluahkan perasaan pun..takpa lah..lepas ni aku takkan cari lagi publisiti murahan yea..aku dah insaf..aku nak kembali ke jalan yang benar..ini janji lelaki..!!

then,aku pulak selalu disebut2 di sekolah,bila aku lalu je kat kelas form1,2 atau 3..aku selalu terdengar diorang sebut2 nama aku..kadang2 tu,ada yang sampai menjerit..ni aku nak sampaikan kat korang,adik2 sekalian..abang ni manusia biasa..kalau nak cakap,cakap je terus kat abang..jangan cakap jauh2..abang tak dengar...tapi kalau hasrat adik nak mintak couple tu..sorry lah yea,abang dah berpunya..dan nama dia NURMAISARAH BT. RAMLI..kalau adik tak puas hati ke apa ke..just cakap je kat abang..jangan jerit dari jauh..ok?dah la tu..malas aku nak cakap 'abang2' nihh..geli pulak rasanya..ok aku rasa sampai sini sajalah coretan aku..sekian..

No comments: