Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

hey soul sister.

hehehe..dah takda idea nak letak title apa..sebenarnya aku nak cerita pasal hari ini je.takda lah yang happening sangat,sebab aku tak ke sekolah hari ni..nak tau sebab apa?sebab motor rosak..nak tau sebab apa rosak?sebab adik aku accident semalam..nak tau sebab apa accident?sebab dia bodoh..nak tau sebab apa dia bodoh?sebab nya korang kena lah tanya dia..pukim*k betollah..dahlah hari ni aku nak hantar ucapan kat sally,belanja goyang makan..nak hantar sejarah..dia pulak buat hal..memang f*ck larrr..ni boleh lagi dia nak keluar pakai motor aku..eh,kau belilah motor sendiri..penat-penat aku repair motor ni,kau kasi rosakkan balik..ok lah,berbalik kepada cerita cerita hari ini..aku bangun pukul 4 petang..bangun,lepak jap..pukul 5 messade suhaimi nak main bola..pastu pergi main bola pukul 5.10..tiba2 hujan pulak..alamak..hantar suhaimi balik..nampak ade rumah kat blok kedai kat flat sri kota terbakar pulak..aku pun biar je la..takkan nak tolong pulak..lagi pun dah hujan dah time tu..terus balik rumah..message dengan fareedah..sampai pukul 8.30..then online..tu je lah kerja yang aku buat hari ini..nak tau apa yang terjadi seterusnya?tunggu lah post blog seterusnya..sekian..

No comments: