Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

yeayy spain juara..aku?

aku masih merana lah kawan-kawan..nak dijadikan cerita,sebenarnya macam ni...dalam cuti yang lepas,hari sabtu,10/7/2010,aku keluar ke pavilion dengan member aku..(apiz & raja)..perghhh memang mengasai je lah sepanjang hari tu..pergi pukul 1,pukul 3 baru bertemu seorang awek..tu pun bukan dengan aku..hmm..lepas tu,lepak dekat kedai mamak sampai pukul 7,member/scandal raja,datang..mula-mula apiz,lepas tu raja..hmm..aku sorang je la oii..tapi aku tak hirau kan lagi,sebab aku fikir,maybe masa cheer competition nanti boleh la dapat awek..hehe..keesokan hari nya,iaitu hari untuk pergi ke cheer comp.aku dengan ahli publikan pergi ke stadium putra bukit jalil..pukul 11.30 kitorang dah terpacak kat depan stadium tu..sesampai nya di situ,aku rambang mata,nak tau sebab apa?sebab nya,ramai gila awek depan mata ni beb..tak tahan la..tapi bila aku pandang,diorang buat muka macam aku ni raksasa..ye lah,im not that handsome..lepas tu,kitorang pun pergi lah ke dalam stadium untuk melihat acara cheerleading berlangsung..lepak punya lepak,member/merangkap scandal raja datang..bawak member2 dia..semua awek beb..lagi lah hati aku gundah gulana..tapi malang nya,diorang tu semua nya sombong+pemalu..lepak dengan diorang2 je..haihh..melepas..nak dijadikan cerita,kat situ,aku seorang sahaja ahli publikan yang single..madafaqqa!!!rasa terhina doe.serious!!balik tu,aku buffering seorang diri.sambil memikirkan,apa lah yang aku patut buat..last2,aku amik desicion untuk tidur..jalan terbaik untuk menghilangkan stress selain merokok..hari ini,sekolah dah start,ramai pulak awek..hmm..tapi awek sekolah la..seorang ajak lepak,seorang ajak sembang,seorang ajak tangkap gambar..mak aiihh..kat sekolah,aku diterima,tapi kenapa bila di luar,aku seperti di reject 100%???..ya Allah,tolong lah diri ku..apa silap ku dalam hal2 seperti ini?hmm..sekian dulu cerita aku..malas nak carut panjang..ok lah..salam!

No comments: