Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

jangan salahkan ibu yang mengandung,salahkan ayah yang mengeluarkan sperma..hahaha!!!

rumah terbakar nampak asap,seluar dalam terbakar tiada siapa yang tahu..muahahahaha..!!apa lah yang aku carutkan pada awal2 coretan kali ni kan?mesti korang tertanya-tanya,adakah AKU sudah ok ataupun masih dibelenggu masalah?soalan korang semua akan terjawab hari ini pada post kali ini...jeng-jeng-jeng...

ok,nak dipendekkan cerita,masalah itu masih membelenggu kepala otak aku..tetapi tidak seperti dahulu..aku sudah mula waras..hahaha..dan aku sudah mula menceriakan hati semua orang..baru sekejap tadi,aku call semua orang,seperti Syamil,Bibah,Fatin,Mira,Iwan & Raja..nak tau sebab apa aku call mereka?sebab aku nak bertanya khabar,dan menyuruh mereka membawa gambar masing-masing ke sekolah pada hari esok..ooppss..terlebih sudah..berbalik kepada cerita,actually aku dah okay dah dalam beberapa hari yang lepas...tapi,menjelang peristiwa pada hari jumaat,9/7/2010 yang telah membuatkan aku teringat kembali masalah yang melanda jiwa..nak tau apakah peristiwa itu?..jeng-jeng-jeng...

mak dia menghantar message kepada aku melalui Myspace,dan meminta maaf kepada aku..dia minta maaf sebab katanya,kerana dia,aku dah tak texting dengan Dia lagi..tapi,mak dia tak tau lagi perkara sebenar..hmm..takpa lah..benda dah jadi..takkan aku nak memperbesarkannya..cukup sudah aku berlinangan air mata selama #%^@ hari..tak ingin lagi aku ingati perkara2 yang menyedihkan aku..aku dah puas dinasihati orang ramai supaya tabah dan focus on spm and your life..forget everything in your past..tapi,masa diorang cakap tu,diorang ada terfikir tak apa yang aku sudah lalui?sungguh sukar aku lupakan kengangan tersebut..tapi apakan daya,kerana tidak mahukan kegagalan dalam hidup,aku terpaksa mengikut kata diorang..kerana jika aku masih seperti dahulu,aku tidak akan dapat berjaya di masa akan datang..

and aku rasa,itu sajalah yang aku nak inform kat korang about pertanyaan korang semua..harap korang semua gembira selau..peace but still have war..hahahahah..assalamualaikum.

p/s : i hope you don't get me wrong,i'm not blaming anyone..im blaming myself for not forgetting you..

No comments: