Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

story mory

APA? BRAZIL KALAH? Nooooo......!!!

hahahaha...cerita nya memang memedihkan hati,tapi sambil2 itu menghiburkan hati..nak tau kenapa?haaa..meh sini dengar cerita aku..semalam,aku,emi,apiz,marzuki,kamal & bapak dia..hah?bapak dia?pelik...tapi cerita ini memang betul..kitorang shisha depan bapak dia,terpekik terlolong depan bapak dia,tapi! bapak dia relax je..macam takda apa yang berlaku..tengok punya tengok,brazil(team favourite) pun kalah..hmm..lepas tengok bola..aku dengan emi nak shopping jap..so,kitorang pergilah ke downtown..masa tu,kamal & bapak dia dah tak follow dah..alaa,peduli apa..kitorang pergi jugak..aku beli spec RayBan dengan baju A|X..lawa siall!!!!sumpah smart..emi plak beli sweater dengan kasut New Balance..warna purple..lawa gak...puas shopping..lepak makan kat gerai berdekatan downtown tu..nasi goreng 4!!..hahaha..lepas makan tu.kitorang pun pulang lah ke bandar tun razak semula..tapi belum balik,lepak lagi..lepak kat taman court jap.. sembang2..lama lah jugak..dalam pukul 3.30 macam tu,2 polis bermotor datang bertanya "korang buat apa kat sini?" kitorang jawab "saja lepak2"...then bond tu cakap "dah-dah,balik2,dah lewat sangat dah ni.."..hahahha.nak balik pun bond yang suruh..gempak doe kitorang ni..pastu kitorang tak balik lagi..lepak jap kat rumah tat..sambung story,baru lah balik..sampai je rumah,aku terus try barang yang baru dibeli tu..posing sana-posing sini..penat pastu terus tidur..tammat..

eh.ada lagi la..hahahaha..kali ni aku nak cerita pasal sokongan diorang pasal kutukan terhadap budak2 junior(form1-2)..aku tengok semua orang dah makin ramai comment pasal budak2 tuhh..haihh..ada pulak yang cakap dah lama dia tau..fuyoo..apa pasai tarak mau cerita awal?dey thambi!! yena porenggey? korang sabar2 je la eh..nanti diorang berubah la..dah2..aku harap sangat pengutukan ini dihentikan setakat ini..cukup sudah dosa kering yang kita buat selama ini..budak2 tu tak kenal erti hidup lagi..diorang fikir tak matang lagi..ye aku tau diorang memang perangai macam celaka!!! tapi,they deserve to live man..don't hit them a lot..kalau korang cakap depan2 macam yang aku buat kat budak2 tu takpa..ini korang cakap diam2..budak2 tu mana tau..betol tak kawan2..ini bukan marah..ye lah,kalau marah nanti kena jual..hahahah..kalau ada yang terasa tu,maafkan lah hamba..ini coretan sahaja..nak memeriahkan nukilan saya ini saja..udah2..cukup sampai di sini..yang penting,apa2 pun,last but not least,jangan lah korang mengutuk belakang2..tak guna..kalau kutuk depan2..baru betul..kurang sikit orang tu terasa..betul tak?lebih baik jujur daripada hina belakang2..ingat ini "do what you love,love what you do"...sekian,terima kasih..

1 comment:

Anonymous said...

http://akupoketkosong.blogspot.com