Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

hallo?is it me you lookin' for?

i can see it in your eyes..i can see it in your smile..bla,bla,bla...[tak ingat daaa]..kahkahkah.hello semua,apa khabar korang?sihat?alhamdulillah..lama jugak aku tak post blog ni kan?ye lah,aku dah start study lah beb..jangan marah..so,aku nak cerita apa yang berlaku kat aku sepanjang aku tak post blog ni..ok tak?kalau tak,korang punya pasal la..kalau ye,baik baca je..

hari khamis yang lalu(15/7/2010)..aku dan rakan-rakan yang lain telah ke SMK kiaramas..sekolah tu best doe!!memang function habis la!!awek ramai gila!!!and di situ lah jugak aku bertemu seseorang..korang jangan fikir lain pulak..aku berjumpa kawan lama lah..nama dia Effa..budak sekolah skbtr(2)..dan aku jugak telah berjumpa budak yang bernama Mia Ameera..kembar mira dekya..hahaha..budak sg.besi..lepas lepak lama kat situ,kitorang pun beransur pulang ke bandar tun razak..dalam perjalanan pulang tu,aku buat karaoke atas bas tu..memang best gila la..hanya yang pergi je yang tau..

ok,the next day,aku dan rakan-rakan pergi ke UCSI..best jugak,tapi kali ni kitorang pergi dengan sekolah kita je..tiada sekolah lain..aku dan suhaimi membawa pulang cenderamata kerana telah menjawab soalan dari kakak2 yang vun tu..aku dapat cawan UCSI yang berharga RM50.00..dan sebuah pencil box..tak diketahui harganya..lepas tu,kitorang pergi ke sekolah lama dekya,smk bandar damai perdana..kitorang pergi coz nak tengok miza,tapi lepas jumpa dia,semua menyesal..bapak gemok..!!!hahahha..jangan marah yea..benda memang betul..

sampai situ je la yang aku nak cerita..kalau ada yang tak puas hati or marah kan aku..just call or message aku di number telephone aku..okay??sekian..salam!

p/s : pergi satu,datang empat..

No comments: