Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

banana split satu!!

haihh..apa nak jadi lah kat dunia sekarang ni..dah tunggang terbalik dah..malas nak cerita lebih2 lagi..tadi aku baru kena marah dengan seseorang sebab buat kakak dia marah..i'm so sorry babe..i've no intention to do such things to your sister..seriously!!..tapi hari ini memang agak best lah jugak,pasal pagi2,aku,emi & iwan skip ceramah bm..kitorang lepak kelas..eiii!!jahat nya kitorang ni kan?..haaaa..jgn fikir lain,kitorang pergi buat PEKA sains lah..fikir kitorang buat kerja jahat je ke?sorry la..lepas tu,second half..lepas rehat,ingatkan nak buat lagi..sekali kantoi pulak..kena halau dengan puan nazli sarah..kitorang pun pergi lah ke makmal bahasa..dalam makmal bahasa tu,aku asyik kena aim dengan puan amirah je..bangsat betul..mula2,aku cakap sepatah..dia punya muka and dia marah aku..haihh..nasib baik 1st time..aku boleh terima lagi..kali ke 2,aku terlelap sekejap..dia datang kat aku,dia tepuk bahu aku,tumbuk belakang aku..macam nak terrkeluar la jugak jantung aku tadi..nasib baik aku ni penyabar orang nya..kalau tak,bengkak dah muka perempuan tu..!!pastu kali ke-3,aku tengah cari sambal dalam mulut aku,so..ternganga la sikit..dia boleh buat isyarat tangan suruh aku tutup mulut pulak..haihh..nak je aku suruh dia keluar kan sambal tu dari mulut aku..gampang betul..!!!last2,aku nganga mulut aku besar2..sampai nak terkoyak mulut aku.hahaha..time tu,wan dengan syamil dah bantai gelak habis2san dah..memang function lah tadi..pada pukul 1,ceramah untuk budak2 pmr dan spm kat laman bistari..penceramah bajet gila!!!ayat macam haram..tapi!!!..masa dia bagi penerangan pasal cinta tu,memang aku rasa macam aku dalam cerita tu..nak tau sebab apa?tak dapat lahh jack!!hahaha..pastu dia boleh bajet2 lagi..nak basuh kita lah konon..buto!!..ayat macam gampang..nak basuh orang..mana tak nya,dia cakap macam ni.."dalam masa 3 hari,awak boleh master math.."..eh buto la..dah 11 tahun aku sekolah pun tak dapat2 lagi math tu masuk dalam kepala hotak aku nihh?..pastu balik je,aku terus buang brosur yang dia bagi..buang dalam longkang..kalau dia bagi ayat2 baik tadi..aku boleh la simpan bnda tu kat rumah..tapi ayat dia macam haram..aku terus buang je benda tu..pastu balik rumah..petang tu,jamming dengan publikan..tapi tak semua,4 orang je..aku,emi,apiz & iwan..jamming lagu baru..pergghhh..susah sial..kepada lead singer,tolong lah hadir kan diri anda..jangan la asyik takda duit lah,tak boleh keluar la..tolong la..we need your commitment man..yagn si naz tu..haiyaa..nasib baik dia tak main apa2..kalau tak..mampus aku kerjakan..lepas jamming lepak dulu kat Q bistro..dalam 6.50 baru balik..balik tu..aku terus tidur..hahaha..ngantuk lah katakan..hahah..ok lah kawan2..buang yang keruh,ambil yang jernih..itu lah tanda nya rukun dan damai..hahaha...sekian

No comments: