Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

tuan-puan yang dihormati sekalian..

dengan ini diumumkan bahawa aku akan berhenti untuk menulis blog buat 'Sementara Waktu'...dimaklumkan bahawa SPM/sijil pelajaran malaysia hampir tiba..jadi dengan tidak berlengah lagi,aku ingin mengikut jejak langkah rakan-rakan ku untuk berhenti menulis blog.jadi,jika ada sebarang pertanyaan atau kemusykilan,silalah kemukakan hasrat kalian kepada aku terus ataupun menggunakan talian telefon bimbit,seperi menghantar sms ataupun menghubungi ku di nombor-0175*****5.

ok lah,balik kepada informal letter..hahahaha..aku bukan apa,niat baik,nak tumpu perhatian penuh kepada matapelajaran yang lemah..kalau aku asyik menulis blog,takkan mungkin aku akan dapat focus untuk spm nanti.betul tak..dah la aku tak tuition,tak ada kelas tambahan..tak ada apa2..yang aku ada cuma buku2 rujukan dan latihan..tu pun aku bersyukur kerana ada lah jugak untuk dipelajari..kalau tak?hampehh...

so kepada korang2 yang masih belum lagi start,aku sarankan kepada korang,jom lah kita bersama-sama mengharungi peperiksaan kali ini untuk berjaya dan senang di masa hadapan..and by the way,aku nak ajak korang ke masjid..hahaha..bunyi macam kelakar kan?tapi betul lah,aku nak ajak korang semua berjemaah di masjid Saidina othman berdekatan rumah aku ni..jemaah maghrib dan isyak sama-sama..memang bosan bila pergi sorang-sorang..tapi bila pergi beramai-ramai dengan niat yang baik..korang pasti akan mendapat kekhusyukkan dalam sembahyang..yang penting niat..baiklah rakan2,aku nak ucapkan selamat maju jaya dalam peperiksaan mendatang..itu saja dari aku..selamat!!dan salam.

No comments: