Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

i'm a college boy jyeahh !

startting from yesterday,i have been on orientation at my college. hmm. what a day,but hell yeah,i am now a college boy. wanna hang out with me ? let me check my schedule first kayh ? ghahaahahaa ! this is so real ! o just can't believe that i have grown up . what ? takkan tak perasan ? seriously doe,memang tak perasan langsung. pejam celik-pejam celik,dah masuk college . ambik diploma in TESL. lepas ni aku sambung degree . then baru kerja and fikir nak kahwin. aku nak jadi chekgu ! hahaha. OH.... Guru... engkau selalu mengajar aku.. *selingan lirik daripada lagu Oh guru by publikan's.

eventhough birthday aku belum lagi tiba,tapi aku rasa aku dah cukup besar untuk lalui semua perkara yang budak college lakukan. hehehe. watch out girls ! emir's here ! muahahahahhaha. no lahh.. hang ingat cheq masuk blajaq ni cheq nak pi ngorat depa semua kah ? cheq pi blajaq sebab nak kija baguih laa. apa lah hampa semua nihh. kihkihkih :) 

orait lah gang,gua nak continue benda yag gua buat tadi. challo bettey !

No comments: