Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

happy 2 month anniversary to me and aina

happy anniversary sayang. like what you text me earlier today,"iloveyou syg . hope we still together until ends". macam tu punya sayang dia kat aku kan ? hehehe. bukan dia sorang jea okay ? aku pun sayang 100% kat dia. even tadi aku atas motor pun dia call semata-mata nak wish happy anniversary kat aku. hahaha. so sweet sayang.

banyak yang telah kitorang been through along this 2 months. memang lah nampak macam baru,tapi bila korang tengok aku dengan dia,dah macam biasa jea. kalau orang lain,mesti stiff lagi. but not me and aina. kitorang ranggi. tak lah malu-malu between each other. eventhough aku memang tak kenal dia pada mulanya,disebabkan hari-hari dia call,aku jadi kenal dia luar dan dalam. maksud aku bukan dalam baju. tapi dalam hati okay ? fikir negative jea korang semua ni. teghokk!

gaduh sini gaduh sana tu memang lumrah pasangan lah kan ? orang dah kahwin 50 tahun pun bergaduh. inikan pasangan yang sedang bercinta. kalau tak saling bantah-membantah,lengkap-melengkapkan antara satu dengan yang lain. macam mana suatu hubungan tu nak last long right? korang sendiri pun kalau jadi macam aku,korang akan faham. sebabnya,aku kalau gaduh dengan dia,penyelesaian nya simple jea. salah satu mesti meminta maaf. it is easy isnt it? 

kalau korang tak boleh beralah,maknanya korang memang tak boleh accept each other lah tu. senang cerita takda jodoh laa. asyik nak menang jea. aku selalu nasihat pada lelaki-lelaki yang ingin kan suatu hubungan yang perfect in their life. padahal kalau nak diikutkan,aku sendiri pun baru setahun jagung dalam arena ni. hahaha. kau ingat sukan ke? back to the point,diorang ni(lelaki) memang tak pernah puas. tapi kalau nak puaskan hati korang,korang kena fikir sendiri. antara jadi lelaki ataupun jadi bodoh. maksud aku di situ,kalau dalam sesebuah hubungan,kena ada give and take. lelaki kena tegas dalam certain-certain things. lelaki kena kawal pasangan nya. bukan king or queen control. but sekadar memberi keputusan dalam sesebuah hubungan. kalau tak,perempuan naik kepala. bukan nya nak kata bukan-bukan eh,tapi kalau kita dah bagi ruang yang terbukan kat perempuan,diorang akan terus balun sampai habis. hahaha. time tu jejaka-jejaka ni ternganga saja laa..  hahaha :D

by the way,aku nak selitkan ucapan selamat hari jadi ke 18 tahun to my brother from another mother,raja nazrin. long live the king. eh silap,moga panjang umur. hahaha. jaga awek kau elok-elok. jangan asyik kena balun jea. hahahaha. joke-joke :)

sampai sini jea lah cerita aku pada malam ni,untuk pengetahuan umum,cerita yang aku terangkan tadi tiada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang telah mampos. hahaha. selamat membaca. eh apa daaa dah last-last baru nak cakap selamat membaca. hahah. adios.

No comments: