Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

setelah bantak kali kecewa . hmm

choii ! jangan nak sedih-sedih sangat lah dengar tajuk tu. baca dulu,baru tau boleh sedih ke tidak. macam ni kisah nya wahai kengkawan. aku dah dikecewakan oleh u.p.u dalam permohonan ke university dan politeknik. sial punya kerajaan. member aku yang result semacam aku pun boleh dapat,aku yang result much-much more better than him pulak terpaksa pergi college swasta ? madafaka ! bodoh punya government. tak guna 11 tahun aku belajar subject yang aku gemar. last-last kau hampakan aku macam tu jea kan ?

malas nak cerita lah kan,tapi alang-alang dah terluang masa untuk menaip kat blog ni,aku just nak bagitau korang yang aku sambung belajar kat UNISEL(university selangor) . itu pun mak aku yang suruh. kalau ikutkan hati dan perasaan aku,aku taknak belajar. nak kerja jea terus. tak payah bazir duit mak bapak aku. tapi aku terfikir sejenak masa aku decide taknak sambung belajar tu. *masa tengah fikir*.... "kalau aku tak sambung belajar,macam mana aku nak kejar duit sebanyak RM30 000 ?" berbalik kepada cerita... haaaa.. korang mesti pelik bin ajaib kan kenapa aku nak cari duit sebanyak tu ? sebabnya,bakal mak mentua aku dah mintak duit hantaran beserta mas kahwin sebanyak RM30 000 tu lah choii.. kalau aku tak dapat duit sebanyak tu,macam mana aku nak pinang anak dia ? cinta mati babe. takkan nak couple jea sampai tua ? hmm. memang tak lah. so,itu pasai lah gua mau sambung belajar. muahahaha >:-D

ouh lupa nak habaq kat korang semua,aku ambik jurusan yang aku minat sesangat. iaitu, Diploma in TESL(teaching english as a second language) orang kata subject ni tough. pergi mampus lah sama orang semua. gua nak study benda yang gua minat. gua tak pun langgar periuk nasi lu orang,kan ? aku nak jadi cikgu english,bak kata Pn.Than Chew Keok(former english teacher),kat malaysia ni guru yang paling ramai ialah guru pendidikan islam. dan guru yang paling sikit jumlah nya ialah guru bahasa inggeris. masa aku dengar tu aku tak sedar lagi apa yang dia cakap. tapi aku mula memikirkan hal tu dengan lebih mendalam lagi. bukan apa,kalau jadi cikgu ni,boleh cuti panjang. muahahhahahaa >:-D macam siall !

okaylah gang,nak mengarut panjang-panjang lagi pun tak boleh,sebab tajuk nya sedih. kang jadi lain pulak kalau aku terus kan karutan aku. until next time guys,see ya ! wouldnt wanna be ya !  

p/s : don't judge a durian by it's cover,because it's thorny and can be a cause of death if we throw it to other peep's. duhh !

No comments: