Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

pi mai pi mai tang tu jugak :D

assalamualaikum,salam satu malaysia,,salam perpaduan,salam muhibah diucapkan kepada semua pembaca-pembaca yang sudi mendengar ucapan kata-kata aluan aku yang mencarut lagi membosankan ini.. hee :) siapa suruh korang nak baca? jangan marah lah geng.. nak marah depan-depan laa.. tak gentle laa macam ni.. kalau power,lu kasi hadap.. hehehe.. dah-dah,jangan nak poyo-poyo.. sesungguhnya Allah S.W.T itu maha berkuasa!

aku tak tau nak cakap macam mana,tapi mengikut luahan hati dan sikit-sikit guna akal,aku nak jea tulis about this one thing.. as you all know.. aku single pada 31/5/2011,akan tetapi,mengikut tempoh iddah,kita sempat lagi rujuk kan? hahahaa.. pada keesokan harinya iaitu korang sendiri pun tahu tarikhnya,hubungan aku bersama Nurul Aina Bt Nor Azmi telah kembali bertaut.. dia mintak rujuk.. hahaha. macam dah kahwin jea cerita aku kan? padahal baru couple sebulan lebih.. tapi kan haritu aku tulis relationship aku engaged kan? tapi kali ni dia sendiri yang suruh aku tukar daripada single to married terus ! hehehehe :) lepas ni emi dengan aku dah sama pangkat,walaupun aku masih di peringkat awal.

ikutkan hati dan perasaan aku,memang aku sedih masa aku lafaz kata perpisahan tu,tapi bila fikir-fikir balik tindakan aku takda salahnya.. sebab perkara yang aku selalu nasihatkan orang semua,aku sendiri termakan? yea lah kan,aku selalu nasihatkan lelaki-lelaki yang murung dalam perhubungan sebegini,kau(lelaki tersebut) nak jadi lelaki kea atau jadi bodoh? dalam pilihan ni takkan jadi pondan tau,dia akan jadi hanya dua pilihan yang diberi itu sahaja... aku pun disebabkan ego dengan falsafah sendiri.. aku mintak putus.

tapi keesokan harinya aku pulak yang sengsara,orang lain semua sibuk dengan awek masing-masing.. itu jam aku baru nak menyesal buat perkara sedemikian.. hmm.. sayang,i'm sorry for my clumsy decision.. i shouldnt had said those "break" words to you.. i've never thought about the consequences.. now,i felt happy since you're back with me.. i want you to be my soulmate.. i want you to be the one that sit next to me when i breath my last air..

lastly,aku dengan rasa bangganya ingin mengisytiharkan kepada korang semua yang aku telah kembali bersama Nurul Aina Bt Nor Azmi. sekian,salam!

No comments: