Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

past is past,now it's time for the future !

baru sekejap tadi aku baca blog someone yang pernah menjadi bekas kekasih kepada "member" aku. bukan nak cerita pasal apa lah kan,but kebodohannya amatlah melampaui tiang lampu tepi jalanraya tu. hahaha. taknak boyfriend lah,apa lah..damn it girl,move your f*cking life on. we all need to stay focus on tha future,not tha past ya idiot ! bukan lah nak cakap life aku yang terdahulu pun sudah perfect,but so far aku sendiri sudah cukup bahagia. orang cakap dah ada girlfriend memang lah happy. aku membantah dan menafikan tuduhan tersebut sekeras-keras nya ! kalau ada girlfriend pun tapi tak mencapai tahap yang dikehendaki,takkan bahagia jugak,betul tak ?

come on lah,everyone deserves a life and happiness. you may lose all of those if you don't care about it. so,my advice here,rock on ! hahaha. no lah,just move on babe,you're not that ugly that some guys can't accept you right ? you're fine and i can say good looking. but somehow good looking isn't enough to tackle a guy's heart. it take courage to do one. as long as it is sincere,it can be organised. hahaha. cerita aku macam dah 20 tahun jea pengalaman dalam cinta. tapi ini bukan aku yang cakap sebenarnya kawan-kawan. i got all of this methods from books,internet and also friends.

okay enough about you. now back to my life. petang tadi aku main bola,dahlah baru lepas accident. luka aku pun belum sembuh sepenuhnya lagi. tapi kerana kedegilan dan kebosanan berada di rumah,i decided to play soccer at the futsal court near taman mulia. oh by the way,tadi hafiz shah telah buat satu aksi tomoi di atas padang sehinggakan seorang budak lebam sejibik di mata dia. hahahahha. adat lah main bola brother ! kalau main taknak ada sakit-sakit,pergi shopping mall beli barbie doll then main kat rumah. dijamin 100% takkan cedera. kahkahkah :D malamnya pula,aku dan family pergi makan kat KFC near stadium cheras. perbelanjaan ditanggung oleh aku. kopak duit aku. ouh by the way,motor ekzos perang aku dah kembali berada di jalan raya. so kalau dengar bunyi dia,jangan lah sumpah seranah pula,bukan pemberian aku,motor tu pemberian mak bapak aku,kena lah redha. kalau tak puas hati,call aku. kita gaduh,kalah potong telinga. aku pun dah lama tak tambah collection telinga kat box aku. semenjak bapak aku berhenti dari kegiatan dia,aku rasa nak sambung balik. so,kalau berani,boleh lah bercerita dengan aku. kalau tak,just respect me of who i am. okay ? dah lah. jangan nak jadi gangster sangat. nanti orang kurang suka, aku nak kawan dengan semua orang,takmau ada musuh. tapi malang tak berbau,kalau ada musuh yang busuk hati pada kita,barulah kita boleh gaduh. kan ? hahaha. okay. choww !

No comments: