Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

setelah banyak mendengar,akhirnya aku tahu bahawa kau tak jauh bezanya dengan anjing


hahh..kalau dilihat dengan mata kasar,kau memang lah seorang manusia.. tapi bila diteliti dengan betul-betul,kau ni adalah seperti yang ditunjuk dalam gambar rajah di atas.. aku pun malas nak cerita panjang-panjang,tapi bila benda-benda ni dah terpalit sekali kat aku,aku rasa harga diri aku tercalar... kau pun faham lah kan,every human cannot be teased easily... they have feelings! ni lagi lah.. kau buat benda-benda tu semua.. kau membuatkan aku rasa nak langgar jea kau pakai motor aku tu.. aku nak bagi amaran lahh.. once kau dah lepas tu takpa,but kalau sekali lagi aku dengar nama aku sekali terjebak dalam hal-hal yang tak munasabah tu.. sampai lubang kubur pun aku cari kau.. ada faham tak anjing? gua memang baik derr,tapi kalau lu sendiri bikin panas,even anjing sama anjing pun boleh bergaduh! inikan lagi aku.. kau sendiri fikirlah..

p/s : post ini ditujukan khas kepada bukan seorang,but kepada yang telah menyampaikan khabar angin yang teruk pasal aku !