Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

pukul 1.23 a.m. bertarikh 17 march 2011



will you be my girlfriend? itu lah ayat yang diucap oleh mulutku sendiri.. perghh bagai nak gila seyh masa nak sebut depan khalayak ramai..bukan apa pung,dia cabar.. gua dengan rasa kurang kemaluan memang openly say the words lah derr!! kalau malu,sampai bila-bila pun orang akan panggil aku 'GAY'..! tapi aku harap,selepas kehadiran dia dalam hati ni.. aku akan lebih berusaha untuk menjaga dan menghiburkan dia sepanjang masa.. 'bie takkan main-mainkan perasaan you,don't worry'...

kepada yang masih solo di luar sana,ubah lah perangai anda..jangan lah malu-malu..bahawasa malu itu boleh mengundang kerugian pada diri sendiri..yang kuat memilih pula,sedarlah akan kemampuan diri anda..seandainya kita ini hanyalah mampu untuk apa yang tuhan telah jodohkan.. jika tidak..pasti tidak akan berkekalan..yang kuat memainkan perasaan perempuan? aku takda nasihat untuk korang.. pepandai hidup.. yang gila perempuan? haihh ni lagi satu... tuhan dah setting untuk setiap manusia,seorang satu.. kalau lebih tu,rezeki anda laaa... tapi kalau couple banyak2.. tu bukan rezeki.. tu bahana doe.. lu fikirlah sendiri.. betul cakap emi.. tu pasal lah aku terus nak stop searching and go on with my darling <3

aku harap,kepada yang diluar sana tu... jangan lah memburuk kan aku lagi lah yea,buat masa sekarang ni,aku dah berpunya.. kalau ada lagi cerita tak puas hati tentang aku.. bersemuka lah.. marilah kita hadapi nya dengan tenang dan aman.. benda kecik boleh bawak bincang doee.. lainlah kalau dah jadi kes polis.. itu ambo tok dapak nak tulong lohh... hehehe.. pande-pande mu lohh.. nate muhh..! okay lah gang... gua nak berambus.. assalam! ilysm NDR <3

No comments: