Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

kita couple ke tak? macam tak jea. haihhh -,-






dulu hati aku memang cair gila lah tengok dia... tapi lama kelamaan,hati aku jadi lain.. dia jarang text aku,dia tak take care of me.. fuck what more? fikir lah sendiri.. dah lah tadi dia keluar tak bagi tahu aku.. pastu aku dapat tahu pun dari orang lain.. sakit tak hati korang kalau dapat tahu awek korang buat macam tu? perghh.. dah lah macam tu,keluar boleh,top up tak boleh? aku lagi penting kea member2 kau? kau jangan buat aku macam ni.. aku jenis cepat menyampah..! hari2 pertama jea kau text bagai nak gila.. lepas dah dapat aku,kau buat aku macam tarak papa jea.. kau ingat aku apa doe?

semenjak dua menjak ni jugak lah aku terasa something yang bakal menjadi.. tak tahu apa,but something.. hmm.. taknak comment or cerita panjang.. but aku just nak kau tahu,sikit hari lagi kalau kau buat aku macam ni,memang aku akan bagi kau kata putus jea.. kau belakang kan aku senang-senang jea.. kau ingat apa? kalau tak pasal member kau yang recommend kau kat aku.. aku tak kenal kau.. dan aku rasa macam tu lagi baik kott.. aku bukan main lagi mencari bagai nak gila,mengorat bagai nak gila.. lepas tu kau bagi taik anjing jea balik kat aku? haaaaa.. itu jam kau tunggu,ni EMIR ARIF lah weyhh! gua cakap realiti jea..tak main fiction2 ni.. besok kalau takda text dari kau,lusa aku bagi taik kat kau balik okay? akhir kata dari aku.. bye2 >:(

No comments: