Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

el mateder alejado del fuego



Do what you love,Love what you do
so,cerita dia macam ni..i love to do something rare from the other's "whoaa! This guy look's so different.." i like it when people see me that way,even though my hair were dyed,it's not that i was trying to be someone else,i was trying to be different from the other's.. hehe :) 

nak dijadikan cerita dia,aku memang suka benda yang lain dari yang lain lah.. sebab tu lah kalau korang tengok aku kat luar suka dress up gempak-gempak,padahal nak pergi makan kat pusat komersial jea :) *nasi goreng mak mino tetap terbaik!* berbalik kepada cerita tadi,haaa,diorang kalau nampak aku jea,mesti tanya,"kau dari mana?baru balik keluar ke?untung ahh jambu..." dan jawapan aku,KEPALA BAPAK KAU! aku memang malas nak jawab soalan bodoh2 tersebut.. dah memang style aku sukakan kelainan.. rambut aku  blonde,and mak bapak aku pun tak pernah kacau rambut aku,yang ada sorang mamat bajet alim lah sangat,boleh cakap apasal rambut kau mir? masyaAllah... aku dengan perasaan yang membara dengan lembut nya aku gelak sahaja.. kalau ikutkan hati aku yang panas tu,aku dah bagi makan sup flipper size 8 kat dia.. yang time aku pakai singlet tu lagi laa.. asal diorang nampak aku jea diorang mesti nyanyi,"ku...jejak,jalan yang berliku...bla,bla,bla.." takpun diorang mesti cakap,"whoa,azroy!" kepala hatuk lu! err1 tolong lah jangan buat macam tu lagi! fening tau tak?

konklusi nya,aku tak suka korang cakap tentang perihal aku yang lain dari yang lain.. korang kacau lah orang lain yang lebih sempurna daripada aku yang tak seberapa ni.. buang masa,buang duit,buang karen pun kalau nak buang tu buang jea lahh kalau korang nak.. tapi jangan buang tabiat sudah.. micasa si suqasa! adiosa amigos! 

No comments: