Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

new post,new hair !



hahaha,aku dah warnakan rambut doe.. bukan la macam mamat kat dalam gambar ni,aku warnakan mengikut warna yang dibenarkan oleh islam..hahaha! nanti aku tunjuk kat korang yea! to spm candidates,masa ambik result nanti aku datang dengan wajah baru..kepada kerengga,i'm so so so sorry! i didn't mean to lie to you.. i just want to look nice in front of you.. but after this,no more lying to you..! i promise you! okay lah gang,tata!

No comments: