Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

lalalala hari-hari kerja!!

esok gua dah start kerja.. hmm.. aku tak kisah sangat pasal kerja ni.. yang aku KISAH sangat sekarang ni ialah rambut aku telah dipotong!! tidaaaaakkk!!!! sedih doe.. punya lah lama aku bela rambut tu.. disebabkan nak kerja,aku terpaksa lah mengalah.. kalau tak,memang nahas lah korang.. tadi brother gunting rambut tu boleh pulak perli aku.. haihh.. dia cakap,tak pernah aku gunting rambut merah-merah ni.. huwaaaa :( jangan lah kau gunting kalau tak pernah!! last-last rambut aku kena tarah jugak.. hmm.. sedih aku..

tapi tak mengapa,esok aku kerja baik2 dulu.. pastu aku nak kumpul duit nak menikah.. eh? boleh tak sayang? mesti boleh punya lah kan? hihihi :) iloveyou nurul aina bt nor azmi !

esok ada sukan tahunan kat sekolah smk seri mulia,aku dah bercadang nak pergi sebelum masuk kerja.. nak tengok adik aku beraksi untuk rumah HIJAU!! gua tetap fans rumah hijau! bluekk rumah yang lain2.. hehehe.. jangan marah lah yea.. just nak cakap aku yang aku suka,kalau marah tu,pandai2 lah korang jaga diri korang.. yea? oraitlah.. ni lah dia awek aku yang tersayang.. jangan tengok lama-lama,sekali jea! faham?


No comments: