Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

kau tengok,awek aku pun dah ada blog.. hehehe :)

kemajuan dunia ni dah membuat semua orang celik pada dunia I.T. hmm.. bukan nak cakap apa,kalau dolu-dolu,zaman first-first aku celik pada dunia-dunia ni ialah pada zaman-zaman Myspace.. hahaha.. bila bercakap pasal Myspace jea sekarang ni,orang mesti cakap.. "Myspace? kau duduk kat zaman batu kea?" hahaha.. manusia-manusia.. padahal,kalau nak diikutkan,aku lah kott orang yang main facebook ni dulu kat sekolah aku.. mula-mula aku ni jemputlah bagai nak gila.. tapi diorang semua still layan myspace lagi.. aku fed-up jea.. tapi apakan daya.. aku hanya seorang insan yang lemah.. hahaha.. :D

now,facebook,twitter,formspring,blogspot & banyak lagi benda yang aku sendiri pun tak pernah terfikir pun ada.. perghhh.. awek aku sendiri ada blog.. hee :) aku bangga pada dia :) iloveyousayang.. unfortunately tak boleh lah nak post yang bukan-bukan lepas ni.. kerana ianya sedang diperhatikan.. errr.. jangan marah yea! bukan apa pun you,post yang mencharut-charut ni takkan nak bagi you baca betul tak? tak baik untuk kesihatan.. hahahaahaahaa :D

mesti korang tertanya-tanya kan? apa link/URL blog awek emir ni??? hahaha.. ni ambik ni link dia.. siapapercayadiabodoh.blogspot.com... hahahahaha.. selamat berhibur!!

takkan lah aku nak bagi link awek aku kan? kantoi lah nanti.. hahahaha :)

No comments: