Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

hello readers!

untuk pengetahuan korang semua,aku dah ada awek! hee.. pada tanggal 11/4/2011,pada pukul 1.12 minit pagi.. aku telah dikurniakan seorang bidadari dari syurga! :D nama dia NUR AINA BINTI NOR AZMI... hurmm. okay lah.. kepada para pembaca di luar sana.. kalau aku tak layan korang punya text tu,korang faham2 lah yea.. aku busy melayan awek aku jea 24/7.. dia memang caring gila! but bukan queen control okay! iloveyou aina azmi!

thats all for today folks! yang kuat sentap tu,kau pergi mampus lah dengan kehidupan kau..! yang penting aku dah bahagia dengan life aku sekarang! alhamdulillah! so.. bye2!

3 comments:

shafiq zulhilmi said...

pergh. haha bahagia nampak :D

emir arif said...

biasa lahh.. bagai bulan jatuh ke riba doe.. hahaha :D

Dyeiwan said...

Jngan happy sngat,kalau ribut melanda nanti merana diri. Hee! Bukan nak takutkan der,sebagai langkah berjagejage jee :)