Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

kau takpayah nak sentap2 sangat lah kan?

aku menyampah betul kat budak sorang nihh.. aku post gurau2 jea.. dia lelebih pulak nak touching-touching dengan aku.. pastu membabitkan semua orang.. kepala otak mak kau berjambul lah chibai! kau ingat kau tu artist top-top kea hahh? aku ni bukannya tujukan kat kau seorang sahaja bongok! semua orang pun cuti gak time tu.. tak marah kat aku pun? yang kau nak lelebih sampai fuck aku tu kenapa? dah hebat sangat lah ek? machibai sohai la pantat!

kalau aku sendiri pun takkan sentap lebih-lebih macam kau.. nak cakap aku lelaki? orang perempuan lain pun akan slowtalk dulu sebelum sentap over-over macam kau.. kau ni dah tak betul+waras dah.. otak kau dah jamm lah doe aku rasa.. gurau sikit dah sentap lebih.. beragak lah pantat.. haaaa.. gua dah mencarut kasar dah ni.. belum pernah gua marah orang perempuan sampai tahap lu ni tau tak??

dahlaa bajet-bajet artist.. kaki gossip,mengata,memperkecilkan orang.. kau ingat kau bagus sangat kea pantat? sekali aku serr kau baru aku puas lah rasanya.. babi cilanat haram! errr.. belum puas lagi dendam aku kat kau ni faham? kau dengan sepupu-sepupu kau sama jea.. bajet good-good! kalau muka lawa takpa lah.. muka macam babi kena lenyek traktor macam usop wilcha tu.. lagi mau buruk-burukkan aku.. haihh.. silap tempat and waktu ni derr..!

okaylah.. kepada yang sakit jantung tu,jgn lah baca.. nanti melarat pulak.. sekian,selamat malam!

p/s : sorry tak reply text you tau! i takda credit..alaa lagipun kan i dah nyanyikan untuk you kan? :)

No comments: