Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

tuhan tolong lembutkan hati dia .

ayat memang serupa dan memang sama dengan ayat dari lagu ombak rindu . tetapi korang perasan tak ini lah yang kita lalui semasa mengorat seseorang ? 

dan sekarang aku mahu nyatakan di sini yang aku sangat lah berharap dia berlembut hati . mungkin di hadapan nya aku kelihatan menolak . tetapi aku akan meluahkan perasaan sayang dan rindu aku pada dia di sini . tidak ada apa pun mampu aku lakukan di hadapan dia . tapi di sini aku mampu .

seperti hujan,jatuh ke bumi
seperti itu jugalah air mataku
seperti hujan,datang dan pergi
seperti itu jugalah diriku
seperti hujan,meninggalkan pelangi
seperti aku meninggalkan senyuman di wajahmu

tapi itu hanya sifatku,aku tetap tak mampu
mencintai dan menyayangimu akibat insan lain
yang sedulu nya kenali mu sebelum ku
aku berasa ingin berpatah sebelum berjuang
kerana menjaga hati.
biarkan hatiku sakit,tapi hati insan yang lain
seceria sang suria menerangi muka bumi .

* luahan hati kepada diari kehidupan nya

No comments: