Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

try to be nice to other people !

hormat lah orang sikit brader,jangan nak pakai redah je . kalau betul pailang . apsal sound dekat status je . datang depan-depan . hadap muka aku yang tak berapa nak cantik ni . then kita settle cara lelaki . kau dah kena gertak dengan dia kau nak marah aku apahal ? salah aku ke kalau aku tanya dia benda tu ? eh aku tak peduli lah apa nak jadi pun . yang penting sekarang ni kalau kau tak puas hati dengan aku bak datang sini ! kau pun tau rumah aku kat mana . cari aku . kalau kau selamat keluar lah . kalau tak,jangan panggil aku emir lagi .

No comments: