Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

hati berbelah bahagi .

what i am writing today is about how i feel inside my heart . first thing is,i feel that i want to be single until i die . but the presence of you in my life makes me wanna change my life way . mulut boleh tipu , tapi hati siapa yang tahu kan ? di sini aku meluahkan rasa hati,jangan ada yang tersalah faham akan apa yang cuba aku sampaikan . lumrah hidup pabila seseorang itu telah dikacau hati nya oleh sekuntum bunga . jadi cerita yang panjang akan menjadi pendek jika seseorang itu telah dilamun cinta . dan di sini lah cerita nya bermula . aku takut untuk menerima kau di dalam hidup aku sebab aku jenis yang menjaga hati orang . kalau tak kerana dia juga lah aku tidak akan mengenali kau . sememangnya dia lah yang telah minat pada kau pada awal nya . tapi pada hari ini,selepas beberapa konflik yang berlaku antara kalian , aku muncul . aku tidak tahu yang kalian sedang berdingin antara satu sama yang lain . jadi aku pun dengan naluri lelaki meneruskan sesi suai kenal seperti biasa . akan tetapi , setelah sekian lama , kalian menjadi baik dan makin rapat . semasa aku bawa nya berjumpa kau , reaksi pada muka nya amatlah gembira seakan telah berjumpa dengan bidadari kayangan . aku tidak lah sekejam syaitan yang sanggup membunuh perasaan gembira nya pada hari tersebut . tetapi di dalam hati ini sungguh cemburu kan dia yang sangat gembira . pada dasarnya aku yang mengajak nya berjumpa dikau di situ . tapi aku tidak lah menyangka yang dia akan menjadi lebih ceria pabila berjumpa dikau . aku terpaksa berundur . ya aku memang ingin menjadi sang kelawar di dalam hidup mu . tetapi aku takut yang sang superman akan datang menuntut hak nya kembali . jadi semenjak peristiwa itu , aku bertekad tidak akan menjadi sang kelawar dalam hidup mu dan aku ingin membujang hingga ke akhir hayat . cerita ini belum berakhir , pada hari yang lain pula , kita berjumpa di hadapan kolej untuk makan bersama . walaupun bukan berdua , tapi aku gembira kerana aku dapat juga mengeluarkan suara ku yang tak berapa nak merdu ini . aku memang ceria . tapi dikala aku ceria ini , jangan disangka aku bahagia . hati ku sangata bercelaru dan sangat terluka . tapi aku memang pandai kawal perasaan . disebabkan hari itu lah aku sangat bahagia dan berharap yang aku lah yang akan bersama kau hingga ke akhirnya . aku tidak lah memaksa kau untuk menerima ku . sebab aku tahu kekurangan ku yang setiap wanita takkan terima . aku juga takda saiz poket yang besar . akan tetapi aku mempunyai saiz hati yang besar . besar tak bermakna aku berhak menyimpan banyak cinta di dalam nya , tetapi besar untuk menerima kau . aku kerap menulis status di twitter tentang perasaan ku pada kau . mungkin kau tak perasan , tapi kesemua status itu untuk kau . aku tak mampu beritahu kau di BBM mahupun pabila bersemuka . tapi aku hanya mampu meluahkan apa yang terpendam di hati aku di blog kecil ku ini . sekiranya selepas ini kau bertambah benci aku kerana luahan perasaan ini , aku tidak akan teruskan membuatkan kau bersusah hati kerana aku . dan jikalau kau ingin pergi jauh dari ku selepas ini pun aku takkan halang . aku berserah kepada takdir . jika takdir menentukan yang aku tidak layak untuk kau . lebih baik aku terus membujang dan tunggu saat kematian sahaja yang dapat sempurnakan ku . mungkin jodoh kau tidak bersama aku,tetapi lelaki lain . namun aku tetap merasakan yang kau akan bahagia bersama aku . sekian luahan perasaan buntu aku pada kali ini . 

diary of batman for his wonderwoman

No comments: