Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

i understand your feeling man..

cerita kali ni mengenai kawan aku yang sorang ni..aku kesian betul kat dia..dek kerana seseorang..dia diejek oleh some people..ade ke patut?aku bukan lah nak back up dia,but come on man,leave him alone..give him some space..he deserves a live..he can love or like whoever he wants to..korang pun x boleh lah sesuka hati nak mengutuk dia..walaupun dia tak dapat ber"couple" dengan budak tu..tapi at least dia ada niat nak cari teman wanita..yang korang bahan-bahan dia tu aphal?macam korang tak pernah kena reject je..jangan nak tipu la..dalam dunia ni,takda sesiapa yang boleh terima kita sepenuhnya..even kalau kau dah kahwin sekali pun,bini/suami kau pun tak akan faham perangai kau sepenuhnya..so,kau relax je lah..tak payah nak meruntuhkan semangat dia tu..dia tu orang baru dalam dunia percintaan ni..sepatutnya korang ajar dia macam mana nak mengorat awek,ni tidak,korang lagi patahkan semangat atau hati dia untuk mengorat awek2..so,kepada lelaki yang aku maksudkan ini..aku cuma nak cakap,i understand your feeling man..i've been through it...and it is really2 painful to go through..so,kepada si pengejek..let him go..sampai sini saja cerita aku..salam

No comments: