Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

crazy boy with a boring life..

there's something playing in my head right now..but i cant tell you what it is..cause i can't manage to describe what is it..benda ini semua bermula semalam..hmm..aku sebenarnya dah dinasihatkan jangan luahkan apa2 dalam blog ni..jadi,aku batalkan lah hasrat untuk bercerita tentang masalah yang mengganggu fikiran aku pada masa ni...kalau aku luahkan jugak,mungkin aku takkan ada lagi kegembiraan dalam hidup..

enough about that..aku memang nak sangat hidup aku senang macam orang lain..ini tak,aku langsung tak dapat nak buat apa2 langsung kalau hal berkenaan duit..contohnya duit yuran rumah hijau,aku langsung takda duit nak bayar..aku dah la lupa nak bayar,pastu masa aku nak bayar kat cikgu je,dia cakap tarikh dah tamat..buto pak hang la..!penat aku kumpul duit seminggu ni..boleh pulak dia cakap dah tamat tempoh..

masalah seminggu ni pulak adalah berkenaan perbarisan rumah sukan di sekolah..memang sh*t la..kulit aku agak hitam la sekarang..pastu,aku jugak disingkirkan dari larian 4x100m..ini semua kerana sifat hasad dengki budak2 terhadap aku..haiihh..aku malas nak cerita panjang..tapi aku just nak sampaikan sesuatu je la..kalau dah lari lembab tu,tak payah menggedik nak lari jugak..kalau kalah nanti,jangan kau sebut nama aku lah brader..!yang cikgu pun bodoh..apa yang budak2 tu cakap,dia main pakai ikut je..kalau budak2 tu suruh jilat taik pun aku rasa dia jilat kott..bahagian bodoh yang melampau..nak je aku lempang cikgu tu sampai mampus..!tapi apakan daya,aku ni nak berubah jadi baik..tak boleh lakukan perkara2 jahat..

sekarang ni,aku tengah fikir,nak makan apa masa sukan esok..nak makan kat luar,cikgu tak bagi..nak mintak adik aku,boleh,tapi nanti dia nak makan apa pulak??haiihhh..nak mintak DIA?hmm..harapan..alamat nya aku terpaksa lah consider untuk beli makanan kat luar atau pun tak datang masa hari sukan nanti..sekian,tu je la cerita aku masa ni..salam

No comments: