Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

once broken concidered trash

belum sampai pun 2 bulan dan aku telah pun bergaduh besar , semuanya sebab penipuan . ya memang aku tau menipu itu salah , tapi ingin aku luahkan di sini , adakah ianya salah jika untuk kebaikan ? apa pun ianya tetap salah . aku bersedia menerima hukuman . nak tau apa hukuman nya ? pada 3 haribulan april , dia akan menyepak aku di muka . hukuman ni agak berat . tapi sebagai seorang yang mengaku bersalah . aku rela dihukum dengan apa cara sekalipun . aku sedar siapa aku sekarang ni . aku sedar penipu tidak layak sebenarnya untuk berdamping bersama kau , aku sedar semua tu . tapi patutkah aku berputus asa demi kau yang masih menyayangi aku walaupun kepercayaan telah hilang ? walau apa pun,perjalanan harus diteruskan . cinta tak pernah mati . kita sebagai manusia yang membunuh cinta itu sendiri , jikalau kita membunuh keoercayaan seseorang terhadap kita,ianya sama seperti kita membunuh cinta dan perasaan mereka pada kita . aku sedar akan semua itu . aku sedar yang aku ni bukan lah sempurna dan mampu untuk melunaskan permintaan semua orang . aku tau penipuan aku melampau , tapi rakan ku sendiri telah bekata yang dia yang mempelawa aku ke tempat tersebut , aku tau aku patut cakap "tidak" . tapi disebabkan terpaksa dan demi keselamatan dia,aku menemani dia . bukan aku sengaja ingin meluahkannya di sini . tapi aku tak sanggup lagi biarkan benda ni berlarutan memburaikan kekuatan mata untuk menahan tangisan , rasa hampa dan rasa menyesal serta sedih . hmm . sampai di sini sahaja . aku takda mood sebenarnya nak cerita tentang ini dengan lebih lanjut , selamat malam

No comments: