Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

luahan perasaan kepada KAU

aku bukan nak jealous tak tentu pasal , kau sendiri boleh fikir kenapa lah kan ? kalau lah aku layan perempuan sebagaimana kau melayan lelaki , pasti kau jugak akan marah . tapi aku masih lagi perlahan-lahan terpaksa untuk tahan sikap kau yang dambakan kawan . walaupun aku nampak yang kau memang sayang aku , cinta aku , menangis bagai nak mampus untuk aku . tapi kau kena jugak ikut cakap aku . kerana aku bukan lah sampah . aku boy friend kau and aku nak perfect relationship bukan perfect relationshit . kalau benda sekecil ni kau tak boleh ikut . memang pisang lah . aku tak sampai hati nak mintak break kerana dah terlalu sayang . aku belum pernah sayang orang macam ni kau tau tak ? please lah . susah sangat ke ? aku taknak kau jadi yang dulu , now kau dah ada dengan aku dan aku nak yang perfect walaupun kau tak . aku akan perfect kan kau mengikut citarasa aku sebagaimana aku menjadi seperti apa  yang kau mahukan . memang ya,kau ramai kawan , tapi aku lagi ramai kawan . memang ya kau ramah dengan orang , tapi perlu ke setelah kau ada aku ? aku bukan seperti lelaki lain yang tidak kisahkan tentang cinta , aku jenis yang mengambil berat dan mahu kau hanya untuk aku . aku tak rela berkongsi . dan aku juga tak rela mendapat apa yang kau telah buat dahulu . mungkin kau second hand ? mungkin jugak kau seorang yang social ? mungkin jugak kau seorang yang bebas bergaul berlainan jantina ? tapi itu semua aku harus tolak tepi kerana aku sendiri yang memilih engkau , dan tanggungjawab aku untuk mengubah kau menjadi wanita pujaan,dambaan,kesukaan aku . yes aku memang sangat kuat jealous ! tidak dinafikan. tapi kenapa semua ex aku mampu jaga perasaan aku dan tidak melayan lelaki lain , tapi tidak engkau ? apa kau ingat kau cukup pandai jaga diri kau sampai kan kau boleh terjerumus sebegitu rupa ? apa yang kau fikir semasa menerima aku ? aku memikirkan kau yang akan aku jadi kan isteri walaupun kelihatan mustahil . kau tetap akan aku jadikan isteri jika kau mahu ikut kehendak aku dan patuh arahan aku , jika kau sudah menjadi isteri aku , kau tentu sekali harus patuh arahan aku 100% dan kau harus tinggalkan segala dunia suka-suki kau dan hidup suka duka bersama aku . aku bukan lah seorang yang berfikiran cetek yang hanya mendambakan kepuasan nafsu sebagaimana semua lelaki ada . aku memandang cara kau bercinta dengan ku . aku mencari keserasian . walaupun kau tak serasi dengan aku , tapi once kau dah jadi milik aku , sorry to say , kau harus belajar untuk serasi dengan aku . aku bukan suka-suka cakap , aku serious . aku tak suka  berkongsi . aku tak suka kisah lama kau . aku tak suka pergaulan kau . aku nak kau berubah menjadi seorang yang taat kepada aku sebagaimana mama aku taat kepada bapak aku yang serupa jin,binatang dan,sampah itu . kau haruslah terima apa saja arahan aku . aku takkan mengarahkan kau melakukan benda yang bodoh . aku hanya akan suruh kau lakukan apa yang terbaik untuk hubungan ini . aku mintak kau jaga aku sehabis-baik . aku tak ingin terkandas di tengah jalan seperti mana aku dianiaya wanita-wanita sebelum ini . dan aku tak ingin kau menimpa bala yang terjadi kepada mereka semua .

No comments: