Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

such a crazy day..and its mine..

hari ni aku memang dah rasa macam tak betul je..mana tak nya,dari ke pagi sampai petang,aku asyik buat kerja gila je..sampai terkantoi dengan awek aku..haha..aku kantoi dengan dia masa lari dari makmal bahasa..klakar siot..tapi apakan daya,aku bukan lah org yg perfect kalau nak diikutkan..everybody makes mistakes..so,kebelakangan ni aku selalu date dengan awek aku..sambil ditemani mangkuk hayun yang gila macam aku jugak(iji)..hahaahaha..tapi memang best arh lepak dengan henjie maru(iji)..hari2 cerita pasal genji je..

kat kelas plak,aku wat kepala sendiri je..kacau orang sana,kacau orang sini..memang aku tak boleh duduk diam lahh..pastu,aku pun jadi penat,aku mintak dek ya lukiskan nama awek aku kat tangan aku..dia lukis BESAR punya..!!haha..di edit oleh syamil..haha..memang lawa lorh..pk lah gang,aku kena tidor..bye.2

No comments: