Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

busy,busy,busy..

buat masa sekarang ni aku sangat lah sibuk dengan aktiviti2 di sekolah..hari isnin & selasa,ada kelas nadi..hari rabu & khamis,ada kokorikulum..hari jumaat,ada kelas nadi balik..haiihh..penat doe..nak dating pun x sempat..tapi aku sempat kan jugak..hahaha..balik sekolah,aku pergi komuniti jap untuk check line..sekali SARA ada di situ..aku pun apa laga..terus je dating..hahaha..tak boleh blah..tadi dia nampak aku,tapi..hmm...malas lah nak cakap lagi..maybe dia sibuk or tak perasan kott..

aku pun tak de idea nak post tajuk ape..dengan motor rangka aku tu..asyik kena ejek je..takpe..rangka tu la yg aku sayang..luaran saja rangka,tapi dalaman macam f1 tuuu..hahaha..nak racing..aku bagi korang jalan dulu..pastu kita tengok sape yang menang and sape yg kalah..dahla..aku malas nak mencarut panjang2..nanti jadi boring korang baca..so..jangan lupa aku lah photographer sekolah..haha..esok,budak-budak 3a(kelas awek aku)..and budak2 4sc ada penggambaran tau..jangan lupa..!!!ok lahh..adios..!

No comments: