Do what you love! Love what you do!

penulis blog ini diberi nama Mohd Emir Arif Bin Mazlan. Call me Frankie Artiello. Born on 8th of September 1993 di hospital tawakal(titiwangsa). dia minat pada music & warna hijau ahakzz. He is currently single and not available . nak kenal lebih rapat? serious lah ni? kau ingat aku pelacur ke? hahahahahahaha :D have a good time reading! !!!|B^D'

malang tak berbau busuk..

moto aku barai dohh..lepas accident dengan kamal..cerita die mcm ni,aku nak buat stunt..tapi lepas buat stunt tu..aku nak slow la moto..lepas je bumper,kamal ni boleh pulak stop tiba2..aku terkejut and nak elak lah kononnya,last2..gedebuk terjatuh..wat segan je..dahla depan awek aku...perghh bertambah2 malu nye..tapi itu semua satu pengajaran..kalau aku tak accident,tah ape la jadi kat aku lepas ni..nasib baik kamal ni baik,die bayar aku punya accident..maklumlah..bosy set aku rosak habis..bapak aku nak rm300 kat kamal..die baru bayar rm150..tp xpe,tunggu lagi rm150 je..dapat lah set baru..hahaha..berkilat lahh motor aku lepas ni..

enough about that accident..aku dah sihat..aku jalan ke kuala lumpur..menemankan si hafiz ni dating..perghh..penat lah jugak.tapi puas..6 jam kat kuala lumpur tu..lepas date,aku balik and singgah kat komersial..makan..apiz belanja...lepas makan terus pergi bawah blok sara..jumpa mak n bapa mentua aku..salam2 and then belah..best siott..!!

akhir kata,aku xdpat nak jelaskan semua perkara..sebab pintau hisap surya..hahaha..so,adios..!

No comments: